Pfffff

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re:Pfffff

zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

sylvia schreef:
Fijn dat het de goeie kant op gaat :D
Ik durf nu weer wat opgeluchter adem te halen ;)
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

zurca schreef: Ik durf nu weer wat opgeluchter adem te halen ;)
Gelukkig. Je krijgt meer en meer vertrouwen dat het goed komt :-*
Femke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Femke »

Fijn om te horen Liesbeth. Ik open deze tpoic met steeds een klein beetje meer vertrouwen.
Maar....t kaarsje blijft branden ;)
Maris

Bericht door Maris »

Wat fijn om te horen dat het goed gaat. En het jasje ziet er geweldig uit wat je wel allemaal niet met een trui kan doen, en ze hoeft gelukkig niet zòn vervelende kap om.

Maar ik blijf duimen voor jullie. :-*
Sofie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sofie »

Jezus wat een verhaal seg... :o
Veel sterkte en ik duim ook mee!!!!!
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Gisterenavond toen ik naar bed ging, lag ze op de bank te slapen. Maar toen ik mn bed instapte sprong ze bij me op bed. Ze heeft me toen een "spinconcert" gegeven en ze genoot van mijn gekriebel op haar koppie, achter de oren, over haar rugje...Daardoor ging ze nog harder spinnen, ze gaf me zelfs kopjes. Daar is Noa nooit zo scheutig mee...Ze rolde over mn handen, zo gnoot ze van dat gekriebel. Ze is tegen mn benen aan in slaap gevallen...
Ben zo blij dat mn meissie er nog is :-* :'( :-*
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

zurca schreef: Gisterenavond toen ik naar bed ging, lag ze op de bank te slapen. Maar toen ik mn bed instapte sprong ze bij me op bed. Ze heeft me toen een "spinconcert" gegeven en ze genoot van mijn gekriebel op haar koppie, achter de oren, over haar rugje...Daardoor ging ze nog harder spinnen, ze gaf me zelfs kopjes. Daar is Noa nooit zo scheutig mee...Ze rolde over mn handen, zo gnoot ze van dat gekriebel. Ze is tegen mn benen aan in slaap gevallen...
Ben zo blij dat mn meissie er nog is :-* :'( :-*
Het gaat helemaal de goede kant op!! Ik duim, dat Noa zo doorgaat en weer helemaal beter wordt! :-* :-* :-*
Ik geniet van je blijde berichtjes steeds, het is dan net, of ik hetzelfde voel! :-*
conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

ik ben echt blij om het te lezen, leuk dat ze nu zo gul is met haar liefde tonen ;D is er mischien toch nog iets goeds uit haar ziekenhuis verblijf gekomen (qua gedrag dan want tuurlijk is het feit dat ze beter is geworden/wordt super goed) ;D
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Ooowwww, lief :-* :-* :-*
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Fijn dat het goed gaat met haar!
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Morgenavond mogen de krammetjes eruit...Dat zal een opluchting zijn voor haar, eindelijk lekker poetsen en dat shirt uit. Hoewel ik er wel aan zit te denken om dat shirt 's nacht nog aan te doen. Ze is een halve naaktkat op het moment en de cv gaat 's nachts uit....Plus dat ik 's nachts niet in de gaten kan houden of ze niet overmatig gaat zitten wassen aan die littekens. Zou ik calendulacreme kunnen smeren op de littekens, of heeft dat geen nut?
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Ik denk dat de calendulacreme geen kwaad kan en in ieder geval wat zal verzachten, zodat ze misschien minder neiging zal hebben om te likken. En wat de temperatuur betreft, kun je niet een extra lekker warm bedje voor haar maken?
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Nelly schreef: Ik denk dat de calendulacreme geen kwaad kan en in ieder geval wat zal verzachten, zodat ze misschien minder neiging zal hebben om te likken. En wat de temperatuur betreft, kun je niet een extra lekker warm bedje voor haar maken?
Ja, met een warmtematje ofzo?
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

En als je die niet hebt, gewoon met een warme kruik, al dan niet met een handdoek erom?
Femke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Femke »

calendulan werkt goed tegen littekenvorming..... En als ze dat jasje niet heeeel erg vervelend vindt dan zou ik het lekker aanlaten, tot er weer kleine haartjes opkomen.

Hoe is het verder met haar?

Plaats reactie