Ik durf nu weer wat opgeluchter adem te halensylvia schreef:
Fijn dat het de goeie kant op gaat![]()
Pfffff
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Pfffff
Gisterenavond toen ik naar bed ging, lag ze op de bank te slapen. Maar toen ik mn bed instapte sprong ze bij me op bed. Ze heeft me toen een "spinconcert" gegeven en ze genoot van mijn gekriebel op haar koppie, achter de oren, over haar rugje...Daardoor ging ze nog harder spinnen, ze gaf me zelfs kopjes. Daar is Noa nooit zo scheutig mee...Ze rolde over mn handen, zo gnoot ze van dat gekriebel. Ze is tegen mn benen aan in slaap gevallen...
Ben zo blij dat mn meissie er nog is

Ben zo blij dat mn meissie er nog is
Het gaat helemaal de goede kant op!! Ik duim, dat Noa zo doorgaat en weer helemaal beter wordt!zurca schreef: Gisterenavond toen ik naar bed ging, lag ze op de bank te slapen. Maar toen ik mn bed instapte sprong ze bij me op bed. Ze heeft me toen een "spinconcert" gegeven en ze genoot van mijn gekriebel op haar koppie, achter de oren, over haar rugje...Daardoor ging ze nog harder spinnen, ze gaf me zelfs kopjes. Daar is Noa nooit zo scheutig mee...Ze rolde over mn handen, zo gnoot ze van dat gekriebel. Ze is tegen mn benen aan in slaap gevallen...
Ben zo blij dat mn meissie er nog is![]()
![]()
![]()
Ik geniet van je blijde berichtjes steeds, het is dan net, of ik hetzelfde voel!
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
ik ben echt blij om het te lezen, leuk dat ze nu zo gul is met haar liefde tonen
is er mischien toch nog iets goeds uit haar ziekenhuis verblijf gekomen (qua gedrag dan want tuurlijk is het feit dat ze beter is geworden/wordt super goed) 
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ooowwww, lief

Morgenavond mogen de krammetjes eruit...Dat zal een opluchting zijn voor haar, eindelijk lekker poetsen en dat shirt uit. Hoewel ik er wel aan zit te denken om dat shirt 's nacht nog aan te doen. Ze is een halve naaktkat op het moment en de cv gaat 's nachts uit....Plus dat ik 's nachts niet in de gaten kan houden of ze niet overmatig gaat zitten wassen aan die littekens. Zou ik calendulacreme kunnen smeren op de littekens, of heeft dat geen nut?
Ik denk dat de calendulacreme geen kwaad kan en in ieder geval wat zal verzachten, zodat ze misschien minder neiging zal hebben om te likken. En wat de temperatuur betreft, kun je niet een extra lekker warm bedje voor haar maken?
Ja, met een warmtematje ofzo?Nelly schreef: Ik denk dat de calendulacreme geen kwaad kan en in ieder geval wat zal verzachten, zodat ze misschien minder neiging zal hebben om te likken. En wat de temperatuur betreft, kun je niet een extra lekker warm bedje voor haar maken?
-
Femke
- 5-sterren

calendulan werkt goed tegen littekenvorming..... En als ze dat jasje niet heeeel erg vervelend vindt dan zou ik het lekker aanlaten, tot er weer kleine haartjes opkomen.
Hoe is het verder met haar?
Hoe is het verder met haar?