[quote="Truus.P"]
[quote="Lizzy"]
Nou, da's toch leuk om te horen hoor, dat er mensen zijn die niet gelijk geirriteerd raken wanneer je over verse voeding begint! En dan is het nu toch echt fijn om te lezen dat er weer een paar honden beter in hun velletje zitten! SUPER!
Groetjes, Lizzy
[/quote]
Het ligt er ook aan HOE het wordt vertelt Lizzy.
En....je zult altijd mensen houden die er (nog) niet aan willen. Het is ook een omschakeling en elke baas denkt dat hij/zij het beste met hun dier voor heeft dus..in het begin gaan ze in de verdediging maar als de boodschap regelmatig terug komt worden ze vanzelf nieuwschierig
Hier een voorbeeld
[/quote]Ja, da's misschien wel waar hoewel ik ook wel gezien heb dat sommige brokken-fan's weinig kunnen hebben als het over voeding gaat... Ik denk zelf dat dat komt omdat ze deep down zelf ook wel weten dat dag in dag uit die droge meuk nooit gezond kan zijn....
[/quote]
Ik vraag me af of ze dat deep down wel weten
Brokken geven is ''normaal'' en ze hebben er veel geld voor over en vinden allemaal dat ze ''gezonde brok'' geven.
En..ja. ze kunnen weinig hebben als het over voeding gaat. Waarom?...omdat je aan hun als mens komt .
Dat is net als bij opvoeding van kinderen..je weet wel wat er beter kan maar je wilt het niet van een ander horen