Van de weekend zalm geprobeerd in kleine stukken, bah zei Pika...
Dan komende week maar een beetje vis malen door pens of zo.
Kippepoot eet ze wel als ik het aan de andere kant vast houd
Gelukkig hebben we maar een moeilijke eter!
Moderator: Lizzy

mirjam_dc schreef: Hier is het ook lastig met bijna 8-maanden-oude Duco. In het begin vond hij een hele sardine heerlijk, ik blij. Helaas wordt het steeds lastiger en moet ik allerlei trucs uithalen om het naar binnen te krijgen. Fijnmalen, in de yoghurt verstoppen (yoghurt is zo ongeveer z'n lievelingssnack!). Ik vind het nog wel lastig om heel erg streng te zijn en het hem echt 2 dagen voor te blijven zetten. Hij is tenslotte ook nog maar klein en ik vind het geen fijn idee om het 1,5 dag te laten vasten. Maar ja, ik realiseer me ook wel dat ik het zo wel in de hand werk. Best wel eens lastig hoor, vooral als 'ie je dan aankijkt als de gelaarsde kat in Shrek!
Misschien helpt het als je er een beetje rijst doorheen roert, dat bindt het vet wat.
saskia.
Aan zalmkop ben ik nog niet begonnen (is ook erg veel voor een border terrier), gerookte zalm vind hij wel erg lekker kwam ik gisteren achter! Kan misschien samen met die asperges waar ik gisteren wat over las![]()

GefeliciteerdMinna schreef: Yes, het is gelukt! 100 gr zalm uit blik, 75 gr smuldiervlees,beetje lever, halve ei en een schepje biogarde, en alles ging op samen met een beetje fruit! Nu maar langzaam het aandeel vis verhogen...![]()