Tjalightning schreef: tja lastig kiezen he mijn hond wel eten of ze eten niet.... verder doet hij het huishouden zoals toilet badkamer en dergelijk ach zelfs de kattenbakken dus heb niks te mopperen![]()
![]()
Mijn vrouw zegt dan dus gewoon (zonder met de ogen te knipperen en zo koel als een vrieskast) 'Nou mooi dan, dus jij zorgt er maar voor dat ie gezond blijft als jij alles toch beter weet'. En dan hoef ik echt niet met 'ja, maar.....' aan de komen hoor want dan krijg ik toch een preek over dat ik 'ook nooit weet wat ik wil' enzo.Tinker schreef: Ik heb hier thuis steeds vaker gezeur omdat ik vers voer.Ik voer nu 2,5 jaar vers en krijg er steeds vaker negatieve discussie's over.Het gaat dan in de trant van: Dat het beter is moet nog maar bewezen worden.....en we hebben nog nooit zo vaak naar oplossingen moeten zoeken sinds ze op vers staan(wat wel waar is,maar ja...),want....de ene kan niet tegen dit,de ander verdraagt weer niet dat......merkje zus bevalt niet,dus halen we maar weer merkje zo.......Ik word er af en toe gaar van.Heb ook al te horen gekregen dat als de vriezer nu eindelijk eens leeg is,de honden gewoon weer net als vroegah op brok moeten.Nou daar is het laatste nog niet over gezegd.Dat zullen we nog wel zien.![]()
En dus verzorg ik nu de hond, nouja ze zet wel het bakje neer als ik het niet kan doen, dus ik mag dan niet klagen toch?