schapenpens vs lamspens
Moderator: Lizzy
-
Minna
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: schapenpens vs lamspens
Ik heb maandag mijn Herbyvlees opgehaald, volgende week krijgen de meisjes lekkere stinkende schapenpens! 
wasknijpers en plastic handschoenen klaar leggenMinna schreef: Ik heb maandag mijn Herbyvlees opgehaald, volgende week krijgen de meisjes lekkere stinkende schapenpens!![]()
en waarschuw ook meteen de mileu- politie maar!
-
Minna
- 5-sterren

- Contacteer:
Joh, hier in de rimboe schrikt de milieupolitie nergens meer van!
Enne...ik heb in een verzorgingstehuis voor demente bejaarden gewerkt, dan kan je wel tegen stank zeg maar...
Enne...ik heb in een verzorgingstehuis voor demente bejaarden gewerkt, dan kan je wel tegen stank zeg maar...
Das waar ook jij woont in de rimboeMinna schreef: Joh, hier in de rimboe schrikt de milieupolitie nergens meer van!
Enne...ik heb in een verzorgingstehuis voor demente bejaarden gewerkt, dan kan je wel tegen stank zeg maar...![]()
Hier in de stad is dat wel eens anders
dementen-bejaarden-Tena-lucht is wel het toppunt van
-
Fynn
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja ik heb ook de schapenpens van Herby,jeetje wat een lucht .
Maar de honden vinden het heerlijk die smullen.
Ik heb zelf ook in de verzorging gewerkt dus ben niet zo snel vies van iets.
Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Maar de honden vinden het heerlijk die smullen.
Ik heb zelf ook in de verzorging gewerkt dus ben niet zo snel vies van iets.
Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Van Herby idd; de honden vinden het ook heerlijk. Het baasje vindt het ietsjepietsje minder .... pfieuww wat een stank..pallas schreef: waar had jij hem vandaan?? De mijne heb ik van Herby gekregen! De honden vonden het héérlijk![]()
![]()
![]()
-
roefus
Ik heb vanavond zowel een lamspens als een schapenpens (van Herby) in stukjes gesneden (voor in de droger). Ik vond de geur wel meevallen.
Niet te vergelijken met de runderpens die ik een paar maanden geleden had (van 'n andere leverancier), want díe was zo vuil dat zelfs de honden hem niet echt lekker vonden. En waar ik dus ook mijn vraagtekens bij had.
Maareh...ik geloof wel dat de komende dagen niemand hier meer in de schuur wil
Want de lucht die er tijdens het drogen vanaf komt, die is v e r s c h r i k k e l i j k.

Niet te vergelijken met de runderpens die ik een paar maanden geleden had (van 'n andere leverancier), want díe was zo vuil dat zelfs de honden hem niet echt lekker vonden. En waar ik dus ook mijn vraagtekens bij had.
Maareh...ik geloof wel dat de komende dagen niemand hier meer in de schuur wil
Want de lucht die er tijdens het drogen vanaf komt, die is v e r s c h r i k k e l i j k.