schapenpens vs lamspens

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: schapenpens vs lamspens

Minna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Minna »

Ik heb maandag mijn Herbyvlees opgehaald, volgende week krijgen de meisjes lekkere stinkende schapenpens!  ;D
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Minna schreef: Ik heb maandag mijn Herbyvlees opgehaald, volgende week krijgen de meisjes lekkere stinkende schapenpens!  ;D
wasknijpers en plastic handschoenen klaar leggen ;D
en waarschuw ook meteen de mileu- politie maar!
Minna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Minna »

Joh, hier in de rimboe schrikt de milieupolitie nergens meer van!
Enne...ik heb in een verzorgingstehuis voor demente bejaarden gewerkt, dan kan je wel tegen stank zeg maar... ;D
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Minna schreef: Joh, hier in de rimboe schrikt de milieupolitie nergens meer van!
Enne...ik heb in een verzorgingstehuis voor demente bejaarden gewerkt, dan kan je wel tegen stank zeg maar... ;D
Das waar ook jij woont in de rimboe :) nou dan kijken ze toch niet op van een beetje schapenpenslucht.
Hier in de stad is dat wel eens anders ::)
dementen-bejaarden-Tena-lucht is wel het toppunt van  :puke: (jaaaren vrijwilligers werk gadaan in een verpleegtehuis ;) )
Fynn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fynn »

Ja ik heb ook de schapenpens van Herby,jeetje wat een lucht .
Maar de honden vinden het heerlijk die smullen.

Ik heb zelf ook in de verzorging gewerkt dus ben niet zo snel vies van iets.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
tigger
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door tigger »

pallas schreef: waar had jij hem vandaan?? De mijne heb ik van Herby gekregen! De honden vonden het héérlijk ;D ;D ;D
Van Herby idd; de honden vinden het ook heerlijk. Het baasje vindt het ietsjepietsje minder ....  pfieuww wat een stank..
roefus

Bericht door roefus »

Ik heb vanavond zowel een lamspens als een schapenpens (van Herby)  in stukjes gesneden (voor in de droger). Ik vond de geur wel meevallen.
Niet te vergelijken met de runderpens die ik een paar maanden geleden had (van 'n andere leverancier), want díe was zo vuil dat zelfs de honden hem niet echt lekker vonden. En waar ik dus ook mijn vraagtekens bij had.

Maareh...ik geloof wel dat de komende dagen niemand hier meer in de schuur wil  :-X
Want de lucht die er tijdens het drogen vanaf komt, die is  v e r s c h r i k k e l i j k.  :-X :-X :-X :P

Plaats reactie