'aanvallen' Moos-uitslag p.13

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: 'aanvallen' Moos-update p.5

Moos
4-sterren
4-sterren

Bericht door Moos »

Ik heb net de neuroloog gesproken, en het kan inderdaad dat die onderzoeken de boel getriggert hebben.
Eigenlijk wil hij de uitslag van het biopt afwachten omdat hij dan pas hopenlijk echt iets voor kan schrijven dat werkt. Mocht het nou zo zijn dat Moos deze week weer steeds last blijft houden van die aanvallen dan kan ik bij mijn eigen da op zijn advies valium halen. Maar hij verwacht dat niet.
Laatst gewijzigd door Moos op do 18 okt 2007, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

Valium word ook aan honden gegeven om de seizures te stoppen.
Maar totdat je meer weet... misschien dat je Rescue Remedy kan geven aan Moos?
Moos
4-sterren
4-sterren

Bericht door Moos »

202spots schreef: Valium word ook aan honden gegeven om de seizures te stoppen.
Maar totdat je meer weet... misschien dat je Rescue Remedy kan geven aan Moos?
Ja, dat weet ik inderdaad. Als een epileptische aanval te lang duurt en echt gevaarlijk kan worden toch?

De neuroloog heeft aan het begin van het traject gezegd of ik niks anders dan normaal (behalve dan op zijn advies natuurlijk) wilde doen omdat alles mogelijk uitslagen kan beinvloeden.
Als het goed is krijgen we nu een echte uitslag van het biopt, maar tot die tijd ga ik dan maar liever niks op eigen initiatief geven ;)
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

Nee begrijp ik wel hoor, maar rescue remedy is veilig en geen echt medicijn....en als je niet aan Moos wil geven is 't voor je zelf ook fijn om bij de hand te hebben! ;)
Moos
4-sterren
4-sterren

Bericht door Moos »

202spots schreef: Nee begrijp ik wel hoor, maar rescue remedy is veilig en geen echt medicijn....en als je niet aan Moos wil geven is 't voor je zelf ook fijn om bij de hand te hebben! ;)
Ja, haha, misschien neem ik er zelf wel wat van ;D ;)
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Ach meis, wat akelig. En dan ook nog ´s nachts, dan voel je je helemaal hopeloos. Stress kan ook aanvallen veroorzaken, dus dat zal er best mee te maken hebben.
~Joke~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~Joke~ »

Wat een ellende  :'( :'( :'( Aanvallen kunnen ook door narcose veroorzaakt worden.
Minna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Minna »

Ach gossie wat erg...ik heb nog niks terug gehoord van die site met de info waar ik het vroeger over had, maar bij meeste stukken info wordt idd ook trillen genoemd, maar dat heeft Moos dan niet...Hopen dat er nu zekerheid komt danzij de biopt. Sterkte voor jou en een knuf voor Moos!
Moos
4-sterren
4-sterren

Bericht door Moos »

Minna schreef: Ach gossie wat erg...ik heb nog niks terug gehoord van die site met de info waar ik het vroeger over had, maar bij meeste stukken info wordt idd ook trillen genoemd, maar dat heeft Moos dan niet...Hopen dat er nu zekerheid komt danzij de biopt. Sterkte voor jou en een knuf voor Moos!
Knuf wordt Moos altijd blij van ;)

Ontzettend lief dat je zo zoekt en meedenkt; ik denk alleen niet dat het zoiets zal zijn aangezien het EMG dus afwijkend was, en ook met het blote oog zijn spieren er niet echt goed uitzagen.
Ik heb nog dubbel gecheckt door te vragen of dat dus dan betekende dat er iets in zijn spieren niet goed was, echt in zijn spieren zelf dus, en dat werd toen beaamd, met daarachteraan nog dat ik niet voor niks gekomen was.
Boefke

Bericht door Boefke »

He Marloes wat een nare situatie en wat een schrik weer :-\ Ik hoop echt voor jullie dat er iets werkbaars uit de onderzoeken gaat komen! Veel sterkte nogmaals :-*
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Hè Marloes......, heel veel sterkte voor Moosje en uiteraard ook voor jezelf!  :-* :-* :-*
Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

Heb je nog geen uitslagen Marloes?

Rachel.
Moos
4-sterren
4-sterren

Bericht door Moos »

Malamoods schreef: Heb je nog geen uitslagen Marloes?

Rachel.
Wat lief dat je ernaar vraagt.
Maar nee dus :( Ondertussen breekt het zweet me zo ongeveer uit elke keer als de telefoon gaat en durf ik haast geen 10 min meer van huis.
Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

Oh bah, het duurt allemaal erg lang hè? Wanneer is de uiterste dag dat je de uitslag zal krijgen? Of is die al verlopen? Als dat laatste het geval is, zou ik gewoon zelf de telefoon even pakken....

Rachel.
Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

Heeft Moos nog aanvallen laten zien overigens? Of is alles rustig gebleven?

Sterkte met wachten! Ik blijf duimen!

Rachel.

Plaats reactie