'aanvallen' Moos-uitslag p.13
Moderator: Lizzy
Re: 'aanvallen' Moos-update p.5
Ik heb net de neuroloog gesproken, en het kan inderdaad dat die onderzoeken de boel getriggert hebben.
Eigenlijk wil hij de uitslag van het biopt afwachten omdat hij dan pas hopenlijk echt iets voor kan schrijven dat werkt. Mocht het nou zo zijn dat Moos deze week weer steeds last blijft houden van die aanvallen dan kan ik bij mijn eigen da op zijn advies valium halen. Maar hij verwacht dat niet.
Eigenlijk wil hij de uitslag van het biopt afwachten omdat hij dan pas hopenlijk echt iets voor kan schrijven dat werkt. Mocht het nou zo zijn dat Moos deze week weer steeds last blijft houden van die aanvallen dan kan ik bij mijn eigen da op zijn advies valium halen. Maar hij verwacht dat niet.
Laatst gewijzigd door Moos op do 18 okt 2007, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Valium word ook aan honden gegeven om de seizures te stoppen.
Maar totdat je meer weet... misschien dat je Rescue Remedy kan geven aan Moos?
Ja, dat weet ik inderdaad. Als een epileptische aanval te lang duurt en echt gevaarlijk kan worden toch?202spots schreef: Valium word ook aan honden gegeven om de seizures te stoppen.
De neuroloog heeft aan het begin van het traject gezegd of ik niks anders dan normaal (behalve dan op zijn advies natuurlijk) wilde doen omdat alles mogelijk uitslagen kan beinvloeden.
Als het goed is krijgen we nu een echte uitslag van het biopt, maar tot die tijd ga ik dan maar liever niks op eigen initiatief geven
Nee begrijp ik wel hoor, maar rescue remedy is veilig en geen echt medicijn....en als je niet aan Moos wil geven is 't voor je zelf ook fijn om bij de hand te hebben! 
Ja, haha, misschien neem ik er zelf wel wat van202spots schreef: Nee begrijp ik wel hoor, maar rescue remedy is veilig en geen echt medicijn....en als je niet aan Moos wil geven is 't voor je zelf ook fijn om bij de hand te hebben!![]()
Ach meis, wat akelig. En dan ook nog ´s nachts, dan voel je je helemaal hopeloos. Stress kan ook aanvallen veroorzaken, dus dat zal er best mee te maken hebben.
Wat een ellende
Aanvallen kunnen ook door narcose veroorzaakt worden.
-
Minna
- 5-sterren

- Contacteer:
Ach gossie wat erg...ik heb nog niks terug gehoord van die site met de info waar ik het vroeger over had, maar bij meeste stukken info wordt idd ook trillen genoemd, maar dat heeft Moos dan niet...Hopen dat er nu zekerheid komt danzij de biopt. Sterkte voor jou en een knuf voor Moos!
Knuf wordt Moos altijd blij vanMinna schreef: Ach gossie wat erg...ik heb nog niks terug gehoord van die site met de info waar ik het vroeger over had, maar bij meeste stukken info wordt idd ook trillen genoemd, maar dat heeft Moos dan niet...Hopen dat er nu zekerheid komt danzij de biopt. Sterkte voor jou en een knuf voor Moos!
Ontzettend lief dat je zo zoekt en meedenkt; ik denk alleen niet dat het zoiets zal zijn aangezien het EMG dus afwijkend was, en ook met het blote oog zijn spieren er niet echt goed uitzagen.
Ik heb nog dubbel gecheckt door te vragen of dat dus dan betekende dat er iets in zijn spieren niet goed was, echt in zijn spieren zelf dus, en dat werd toen beaamd, met daarachteraan nog dat ik niet voor niks gekomen was.
-
Boefke
He Marloes wat een nare situatie en wat een schrik weer
Ik hoop echt voor jullie dat er iets werkbaars uit de onderzoeken gaat komen! Veel sterkte nogmaals 
- Pauline
- 5-sterren

Hè Marloes......, heel veel sterkte voor Moosje en uiteraard ook voor jezelf!

Heb je nog geen uitslagen Marloes?
Rachel.
Rachel.
Wat lief dat je ernaar vraagt.Malamoods schreef: Heb je nog geen uitslagen Marloes?
Rachel.
Maar nee dus
Oh bah, het duurt allemaal erg lang hè? Wanneer is de uiterste dag dat je de uitslag zal krijgen? Of is die al verlopen? Als dat laatste het geval is, zou ik gewoon zelf de telefoon even pakken....
Rachel.
Rachel.
Heeft Moos nog aanvallen laten zien overigens? Of is alles rustig gebleven?
Sterkte met wachten! Ik blijf duimen!
Rachel.
Sterkte met wachten! Ik blijf duimen!
Rachel.