HUHflin schreef: en mocht je vragen hebben betreft een schip reviseren,
kun je vast bij Henk terecht
goed werk Henk!!
Groeten Henk.
Moderator: Lizzy

HUHflin schreef: en mocht je vragen hebben betreft een schip reviseren,
kun je vast bij Henk terecht
goed werk Henk!!
ijsselmeer schreef: HUHhoe weet u dat
ook op een ander forum gekeken soms
![]()
Groeten Henk.
maar stel gewoon je vragen...niets is te gekijsselmeer schreef: HUHhoe weet u dat
![]()
Groeten Henk.

Oke Laura bedankt voor uw antwoord ,dus ik kan het eten wat ik s`morgens heb ontdooid gewoon weer het zelfde porsie sàvonds aanbieden ? of word dat dan ranzig?Laura2004 schreef: @ Henk: Staat er voor jouw hond altijd een bakje eten klaar?
Als dat zo is zou ik dat niet meer doen.
Ik zou dan het eten aanbieden en als ze na vijf minuten niet eet weghalen. Als ze normaal twee keer per dag eet kan je het in de avond weer aanbieden en als ze weer niet eet na vijf minuten weghalen. En dan de volgende dag weer aanbieden. En probeer zo min mogelijk aandacht aan haar te schenken als ze mutst met haar eten.
En je zou bijvoorbeeld ook 1 keer per dag kunnen gaan voeren, dit werkt ook vaak goed voor hondjes die slecht eten. En het is natuurlijk altijd goed om een beetje af te wisselen (af en toe een kippennekje of eendennekje), maar ik zou absoluut geen rijst geven, ik zie niet in waarom je dit zou moeten geven![]()

ik denk niet dat ik dit hele topic heb gelezen.ijsselmeer schreef: Oke Roefus dat zal ik doen.
Groeten Henk.
Heet je toevallig JORAN ....hahahahahahaha......ijsselmeer schreef: Oke Roefus dat zal ik doen. ennuh ik mag wel uitkijken dadelijk ben ik nog een bekende/beruchte Nederlander
Groeten Henk.
8) 8)ijsselmeer schreef: HUHhoe weet u dat
![]()
![]()
ijsselmeer schreef: ,dus ik kan het eten wat ik s`morgens heb ontdooid gewoon weer het zelfde porsie sàvonds aanbieden ? of word dat dan ranzig?