Haaks Barf

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Haaks Barf

Bullmastiff gek
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Bullmastiff gek »

[quote="Bullmastiff gek"]
Nu, afgelopen weekend heb ik ht ook geprobeerd!
Ik heb de Rund gegeven en de Lam en Kip, en de honden vonden het heerlijk!!

Mack gromde zowaar tegen kleine Swiffer-power, toen ie ook maar in de buurt kwam van zijn bak!! Hahaahaha dat is echt nog nooit gebeurd ;D ;D
Dus voor herhaling vatbaar, ga vandeweek weer wat halen!
Ik vond het er trouwens totaal niet eng of vies uitzien, vergelijkbaar kwa substantie met Carnibest alleen veel grover.
En ik vind het een groot voordeel dat het vrij is van Tarwe-gluten wat in de meeste Kvv wel zit!

[/quote]

Stond er toch al!!
Of zit ik nu te slapen?
danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door danielle1980 »

[quote="Bullmastiff gek"]
Stond er toch al!!
Of zit ik nu te slapen?
[/quote]

dus ze vonden ze allemaal lekker  :-\
Bullmastiff gek
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Bullmastiff gek »

[quote="danielle1980"]
dus ze vonden ze allemaal lekker  :-\
[/quote]

Jazeker, de rund, kip en de lam!
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie een lepel Pal erdoor heen moest doen. :P
En als ik het vergelijk met bvb Carnibest of Smul, dan eet Mack het met iets langere tanden,, Swiffer-Power daarin tegen, vrat het alsof ie nooit wat krijgt!

En mijn mening is dat ik het iets zuurder vind ruiken als de andere al eerder genoemde merken!
Dus voor de afwisseling prima ;) Maar het zal zeker niet vast op de menukaart komen, en ik vind het erg duur, nog duurder als Carnibest!

Laatst gewijzigd door Bullmastiff gek op ma 01 okt 2007, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Noes
3-sterren
3-sterren

Bericht door Noes »

Nou ik geef dus les op een hondenschool en heb de afgelopen 3 weken constant enkele rolletjes gekregen van cursisten die ontdekt hadden dat mijn hond het wel lust. Hun honden dus ook niet en ook op het het goldenforum zitten dus een aantal honden die het weigeren.
Ik vind dat best opvallend, maar Nina van mij vreet het met smaak weg.
Jojo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jojo »

Ik heb vandeweek een 'haaksbarf-pretpakket' opgehaald! :D Das dus een proefverpakking met van elke smaak een rolletje van 250 gram. Nou de doos is bijna leeg hoor en ik heb ze hier nog niet horen (zien 8)) klagen. Vind het wel heeeel erg fijn gemalen en 'waterig' ???
Bobo
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Bobo »

[quote="aussie"]
Vandaag de laatste versie geprobeerd, lam. Wat voor vocht eraf kwam weet ik niet, want ik heb het in dezelfde bak laten ontdooien als de Bibi lam, en daar komt altijd veel donker vocht vanaf. Ze geur was niet zo erg als de andere varianten. Het vlees was vrij grof gesneden, zag er goed uit. Alleen Indy dacht er helaas anders over  ::) Ze heeft er vreselijk lang over gedaan, de grote stukjes vlees probeerde ze zelfs te begraven. Uiteindelijk heb ik het maar gemengd met het blikvoer wat ik nog had staan van mijn oude hond en toen ging het gelukkig op  ;D Grappig detail is dat mijn kippen die buiten lopen helemaal gek werden toen ik het blikvoer door de lam heen ging mengen. Die hebben een schepje blikvoer gekregen, ze vraten het als een gek op. Waren blijkbaar de legkorrels, fruit en granen zat  ;D Misschien moet ik hun de HB maar gaan geven ( maar geen kipversie natuurlijk  :D ), hahahaha  :2funny: :2funny: :2funny:
[/quote]

Wat een maffe kippen!  ;D
Boefies
4-sterren
4-sterren

Bericht door Boefies »

[quote="aussie"]
Nou, vandaag mijn gruwelverhaal  ;D Ik heb rund ontdooit, dacht : daar kan weinig mis aan zijn toch ? Er kwam niet veel vocht vrij, was gedeeltelijk vrij fijn en gedeeltelijk heel grof gemaald, het rook een beetje chemisch. Ik denk dat dat pens was, want zo'n zelfde geur heb ik ook ooit eens bij smuldier pens gehad. Maar toen kwam het : toen ik het vlees los ging maken ( prakken zeg maar ) zag ik ineens..... tandjes !! Ja, iets anders kan ik er niet van maken, een stukje bovenkaak met allemaal scherpe tandjes eraan ! Dit is toch zeker geen rund ! ( ja, ik heb het goede "worstje" gepakt, bij mij zitten ze nog in de doos, heb ik gelukkig ruimte voor ). Ik heb er foto's van gemaakt en ook naar meneer Haak gestuurd om te vragen wat dit in vredesnaam is  >:( Ik ben benieuwd ! Al kokhalzend ( ja, een BARF-watje hè ?  :D ) heb ik 2 van die dingen eruit gevist en weggegooid, bléééé ! Ik heb de rest helemaal doorgespit en verder niks gevonden. We zat er een groot stuk hard vettig vlees in. Indy at dit niet,wilde het begraven, dus ook maar weggegooid. Indy heeft het verder re-de-lijk gegeten, het duurde even, maar na een minuut of 10 was 3/4 op. Mijn bejaarde kat hoopte ik nog te kunnen verleiden maar die zei "smeer het maar in je haar"  ;D Gelukkig heb ik nog blikjes hondenvoer in de kast staan van mijn overleden hond ( en Indy is echt gék op blikvoer ) dus daar maar een half blikje er doorheen gemeng, want die smurie gaat dus echt mijn koelkast niet in ! Toen is alles op gegaan, gelukkig maar ! Hier de foto's voor de liefhebbers, wat maken jullie er van ?

Afbeelding

Afbeelding
[/quote]

Dat zie je bij AHV ook altijd zitten. Het is gewoon onderdeel van het vlees. Maar als je dit ziet zitten eet je inderdaad niet meer lekker je broodje Fillet American op...... :P
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

dat zijn stukjes wang :D :D :D
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Idd, dat soort puntjes zitten aan runderkopvlees. Ik vind het niet zo schokkend, ik zie wel viezere dingen en tja, een broodje filet american moet ik zowiezo niet aan denken 8)
Boefies
4-sterren
4-sterren

Bericht door Boefies »

[quote="Laura2004"]
.... en tja, een broodje filet american moet ik zowiezo niet aan denken 8)
[/quote]

Bij wijze van spreken dan  ;)
Shaweca
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door Shaweca »

Hallo,

De foto's die hierboven staan zijn nog van de productie van Stefan Haaks zelf.
Wij gebruiken nu ander runderspiervlees en andere groenten. Ook is haak barf niet zo vochtig meer. Wij hebben de komkommer en de te vochtrijke en sterk ruikende groenten eruit gehaald.
De kruidenmix zit er ook niet meer in. Dat was de reden dat het af en toe niet graag gegeten werd.

Je mag altijd komen kijken om te zien hoe we het product maken.

Groeten,
Het Shaweca team
*wendy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *wendy* »

Ik heb al antwoord  ;)
Laatst gewijzigd door *wendy* op wo 27 feb 2008, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
carco
1-ster
1-ster

Bericht door carco »

Ik ben net bij shaweca langs geweest voor kippennekken en heb een kijkje in de keuken mogen nemen.
Het zag er prima uit en waarom die domme hond van mij het niet moet is me een raadsel  :-\
Ws. omdat het te grof is en hij dat niet gewend is.

Groetjes: Caroline.
Ziviaantje
4-sterren
4-sterren

Bericht door Ziviaantje »

Jullie reageerde inderdaad op een oud bericht van mij  ;D dat is al weer heel wat maandjes geleden. Gelukkig heb ik al het Haakse Barf toch op kunnen voeren met blikvoer er doorheen ( had ik nog staan van mijn oude hond ). Wie weet ga ik ooit "de nieuwe versie" proberen, maar voorlopig hou ik het lekker bij Bibi en Herby mix  :D
Laatst gewijzigd door Ziviaantje op wo 27 feb 2008, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Boefies
4-sterren
4-sterren

Bericht door Boefies »

Ik moet zeggen dat HB verbetert is na de overname. Het ziet er beter uit en Babs eet het zefs nu!!  :)
Dus nu heb ik goede afwisseling voor haar qua vlees.
Ze eet nu rund, lam, geit en paard (alhoewel ze die heeft laten staan, maar dat deed ze de eerste keer bij geit ook.).
Zo krijgt ze gelukkig veschillende eiwitten!
Ik moet zeggen...HB  :thumbsupup:. Alleen de service mag wel wat beter  :thumbdown:. Maar daar kan aan gwerkt worden, nietwaar?

Plaats reactie