[quote="aussie"]
Nou, vandaag mijn gruwelverhaal ;D Ik heb rund ontdooit, dacht : daar kan weinig mis aan zijn toch ? Er kwam niet veel vocht vrij, was gedeeltelijk vrij fijn en gedeeltelijk heel grof gemaald, het rook een beetje chemisch. Ik denk dat dat pens was, want zo'n zelfde geur heb ik ook ooit eens bij smuldier pens gehad. Maar toen kwam het : toen ik het vlees los ging maken ( prakken zeg maar ) zag ik ineens..... tandjes !! Ja, iets anders kan ik er niet van maken, een stukje bovenkaak met allemaal scherpe tandjes eraan ! Dit is toch zeker geen rund ! ( ja, ik heb het goede "worstje" gepakt, bij mij zitten ze nog in de doos, heb ik gelukkig ruimte voor ). Ik heb er foto's van gemaakt en ook naar meneer Haak gestuurd om te vragen wat dit in vredesnaam is >:( Ik ben benieuwd ! Al kokhalzend ( ja, een BARF-watje hè ? :D ) heb ik 2 van die dingen eruit gevist en weggegooid, bléééé ! Ik heb de rest helemaal doorgespit en verder niks gevonden. We zat er een groot stuk hard vettig vlees in. Indy at dit niet,wilde het begraven, dus ook maar weggegooid. Indy heeft het verder re-de-lijk gegeten, het duurde even, maar na een minuut of 10 was 3/4 op. Mijn bejaarde kat hoopte ik nog te kunnen verleiden maar die zei "smeer het maar in je haar" ;D Gelukkig heb ik nog blikjes hondenvoer in de kast staan van mijn overleden hond ( en Indy is echt gék op blikvoer ) dus daar maar een half blikje er doorheen gemeng, want die smurie gaat dus echt mijn koelkast niet in ! Toen is alles op gegaan, gelukkig maar ! Hier de foto's voor de liefhebbers, wat maken jullie er van ?

[/quote]
Dat zie je bij AHV ook altijd zitten. Het is gewoon onderdeel van het vlees. Maar als je dit ziet zitten eet je inderdaad niet meer lekker je broodje Fillet American op......