Reekopjes.
Moderator: Lizzy
Re: Reekopjes.
Hallo Fynn, heb ik je over de streep getrokken? Wat een mooi gezicht he als ze zo liggen te smullen.
Reeen (lees wild) vlees schijnt overigens zeer gezond te zijn, er zitten stoffen/mineralen in die niet veel in vee voorkomen.
Handig dat Herby het ook kan leveren. Moet ik onthouden, want Daisy doet er een m...rd voor
grts Marion
Reeen (lees wild) vlees schijnt overigens zeer gezond te zijn, er zitten stoffen/mineralen in die niet veel in vee voorkomen.
Handig dat Herby het ook kan leveren. Moet ik onthouden, want Daisy doet er een m...rd voor
grts Marion
Laatst gewijzigd door DaisyD op do 20 mar 2008, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
gewenning is idd de truc...
helaas kan 'k m'n katten ook niet ongegeneerd een duif geven als er visite binnenstruikelt,
en soms ligt er nog wel n's een verdwaald kwartelkopje....wordt ook niet in dank afgenomen
maaruh...
goed voer! en mooie foto's!
helaas kan 'k m'n katten ook niet ongegeneerd een duif geven als er visite binnenstruikelt,
en soms ligt er nog wel n's een verdwaald kwartelkopje....wordt ook niet in dank afgenomen
maaruh...
goed voer! en mooie foto's!
Oh sorry, ik dacht dat je het konijnentopic op Barfplaats bedoelde. Daar werd ook niet door iedereen juichend op gereageerdmartine77 schreef: tuurlijk is dat hun goed recht...
Dat gezeik waar ik het over had was trouwens niet hier op op een ander hondenforum...
Dus overdrijven deed ik niet...ze werd daar echt aangevallen..en dat is ook niet nodig toch?
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
waar krijg je die koppen??
-
Fynn
- 5-sterren

- Contacteer:
trimsalon schreef: waar krijg je die koppen??
Ik had schapekoppen besteld maar die waren op toen vroeg hij of ik eens reeenkoppen wilde proberen.
Nou ja vooruit dan maar.
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoe was het ook weer.... craddle to craddle toch
afval = eten... Ik vind het heerlijk om te zien hoe een hond zo'n plezier kan hebben met het wegwerken van zijn voedsel... maakt mij ook niet uit of het nu een herkenbaar of onherkenbaar ding is... zo met vacht etc is het wel makkelijker te herkennen in de vriezer 
Alleen wat ik laatst ergens zag... een vrouwtje dat zelf dieren fokte voor haar honden en 1 wolf (ergens in amerika ofzo) dat zou ik dan weer niet kunnen...
Alleen wat ik laatst ergens zag... een vrouwtje dat zelf dieren fokte voor haar honden en 1 wolf (ergens in amerika ofzo) dat zou ik dan weer niet kunnen...
-
dorinekok
maar misschien zou je dat wel kunnen als je ergens in de rimboe leefde met je hond en niet veel andere keus had. Volgens mij kom je vanzelf op zo'n punt dat je het gewoon doet. En na één keer schijnt het makkelijker te gaan.wenche schreef: Hoe was het ook weer.... craddle to craddle tochafval = eten... Ik vind het heerlijk om te zien hoe een hond zo'n plezier kan hebben met het wegwerken van zijn voedsel... maakt mij ook niet uit of het nu een herkenbaar of onherkenbaar ding is... zo met vacht etc is het wel makkelijker te herkennen in de vriezer
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
die mevrouw leefde niet echt in de rimboe hoor... wel aan de rand van een stad, maar nog steeds in de bewoonde wereld...
En inderdaad als ik ergens zou wonen waar het barfen anders heel moeilijk wordt, zou ik het ook doen
En inderdaad als ik ergens zou wonen waar het barfen anders heel moeilijk wordt, zou ik het ook doen
ik vind het prachtig om te zien! :) super dat ze er zo van genoten hebben!!
Ik vind het niet prachtig, niet erg, ...eigenlijk zie ik een hond eten en thats it. Word daar niet warm of koud van op de één of andere manier.
Maar los daarvan denk ik wel dat als de buren uit het raam kijken ze mss wel 112 zullen bellen
Maar los daarvan denk ik wel dat als de buren uit het raam kijken ze mss wel 112 zullen bellen