Reekopjes.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Reekopjes.

roefus

Bericht door roefus »

Zolang als ik het zelf niet hoef te voeren, vind ik alles best  :-X
DaisyD
2-sterren
2-sterren

Bericht door DaisyD »

Hallo Fynn, heb ik je over de streep getrokken? Wat een mooi gezicht he als ze zo liggen te smullen.
Reeen (lees wild) vlees schijnt overigens zeer gezond te zijn, er zitten stoffen/mineralen in die niet veel  in vee voorkomen.
Handig dat Herby het ook kan leveren. Moet ik onthouden, want Daisy doet er een m...rd voor  ;)

grts Marion
Laatst gewijzigd door DaisyD op do 20 mar 2008, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
flin
5-sterren
5-sterren

Bericht door flin »

gewenning is idd de truc...

helaas kan 'k m'n katten ook niet ongegeneerd een duif geven als er visite binnenstruikelt,
en soms ligt er nog wel n's een verdwaald kwartelkopje....wordt ook niet in dank afgenomen ;D
maaruh...
goed voer! en mooie foto's!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

martine77 schreef: tuurlijk is dat hun goed recht...
Dat gezeik waar ik het over had was trouwens niet hier op op een ander hondenforum... ;)
Dus overdrijven deed ik niet...ze werd daar echt aangevallen..en dat is ook niet nodig toch?
Oh sorry, ik dacht dat je het konijnentopic op Barfplaats bedoelde. Daar werd ook niet door iedereen juichend op gereageerd ;D. Maar nee, natuurlijk val je iemand daar niet op aan...
*Monique
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Monique »

waar krijg je die koppen??
tiny
5-sterren
5-sterren

Bericht door tiny »

;) 't is even slikken op de vroege morgen maar het is wel een machtig gezicht hoor!. Ik hou het nog even bij konijnenkoppen. Die kleine hondjes van mij zie ik nog niet aan zoiets groots knagen. :o
Fynn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fynn »

trimsalon schreef: waar krijg je die koppen??

Ik had schapekoppen besteld maar die waren op toen vroeg hij of ik eens reeenkoppen wilde proberen.
Nou ja vooruit dan maar.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door wenche »

Hoe was het ook weer.... craddle to craddle toch ;) afval = eten... Ik vind het heerlijk om te zien hoe een hond zo'n plezier kan hebben met het wegwerken van zijn voedsel... maakt mij ook niet uit of het nu een herkenbaar of onherkenbaar ding is... zo met vacht etc is het wel makkelijker te herkennen in de vriezer ;)

Alleen wat ik laatst ergens zag... een vrouwtje dat zelf dieren fokte voor haar honden en 1 wolf (ergens in amerika ofzo) dat zou ik dan weer niet kunnen...
dorinekok

Bericht door dorinekok »

wenche schreef: Hoe was het ook weer.... craddle to craddle toch ;) afval = eten... Ik vind het heerlijk om te zien hoe een hond zo'n plezier kan hebben met het wegwerken van zijn voedsel... maakt mij ook niet uit of het nu een herkenbaar of onherkenbaar ding is... zo met vacht etc is het wel makkelijker te herkennen in de vriezer ;)

Alleen wat ik laatst ergens zag... een vrouwtje dat zelf dieren fokte voor haar honden en 1 wolf (ergens in amerika ofzo) dat zou ik dan weer niet kunnen...
maar misschien zou je dat wel kunnen als je ergens in de rimboe leefde met je hond en niet veel andere keus had. Volgens mij kom je vanzelf op zo'n punt dat je het gewoon doet. En na één keer schijnt het makkelijker te gaan.
wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door wenche »

die mevrouw leefde niet echt in de rimboe hoor... wel aan de rand van een stad, maar nog steeds in de bewoonde wereld...

En inderdaad als ik ergens zou wonen waar het barfen anders heel moeilijk wordt, zou ik het ook doen
Brecht
3-sterren
3-sterren

Bericht door Brecht »

ik vind het prachtig om te zien!   :) super dat ze er zo van genoten hebben!!
Noes
3-sterren
3-sterren

Bericht door Noes »

Ik vind het niet prachtig, niet erg, ...eigenlijk zie ik een hond eten en thats it. Word daar niet warm of koud van op de één of andere manier.
Maar los daarvan denk ik wel dat als de buren uit het raam kijken ze mss wel 112 zullen bellen  ;D

Plaats reactie