misschien dat ik het ook eens aandurf om in a'dam bij duikelman binnen te stappen (het mantra zal zijn: wekopenalleeneenporkert )
en anders wil ik hem wel voor mn verjaardag.
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Leuk hoor, rommelmarkten en kringloopwinkels, maar soms zijn ze gewoon oud en geroest en naar de filistijnenLinneke schreef: Ik heb zelf 2 voedselmolens. 1x nummer 8 en 1x nummer 10. Beide hebben mijn ouders voor een prikkie op de rommelmarkt gekocht, ik geloof iets van 3/4 euro per stuk. Misschien een idee om eens op een rommelmarkt te kijken, misschien met koninginnedag? Scheelt je een hoop geld tegenover een nieuwe.
nou heb ik hier wel een vaatwasser, maar de vleesmolen was ik met de hand af; kwestie van een sopje, even laten weken, borstel erdoor, afspoelen, uit laten druipen, en goed drogen.flin schreef: wat 'k me afvraag; zijn die molens makkelijk schoon te maken?
'k mep hier voor onze Muts bijna alles met 't geweldige hakmes (en dat fungeert exellent) ,
een molen zou miss meer botvariatie- opleveren,
maar 'k heb zo'n hekel aan poetsen?

miss doe je dit al, en anders wil 'k je aanraden 't vlees in licht bevroren toestand te hakken;rawfan schreef: Ik heb een hakmes (maar niet te hard, anders vliegen er stukjes kip overal).
nou weet 'k weinig van suikerkatten,(wèl weer wat van kieskeurige katten 8)rawfan schreef: Ik heb extra vitaminen (A,B,E); eiwiten (taurine); zalm olie (moega 3); ei-doeiers toegevoegd en omdat alles wordt bevroren.