Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - de 1e echte keutel!!!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij DA

me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij DA

Bericht door me and my boys »

jeetje dian, dat is schrikken!!!!
Ik schrik er ook van. ik hoop voor jullie dat ie snel weer opknapt en weer lekker bij jouw is!!!
Heel veel sterkte met rakker!!!!
ellen
Kuszco
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kuszco »

Heel veel sterkte Dian en dat er snel gericht een behandeling gegeven kan worden.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij

Bericht door Eef+Stippels »

He jakkes wat schrikken, ik kan me voorstellen dat je emotioneel wordt van de situatie  :-*
Ik hoop ze snel weten wat ie heeft en het snel beter met hem gaat!
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

Pfffffffffff, Dian, wat naar allemaal!
Sterkte voor Rakker en jou en ik hoop, dat jullie snel weer samen zijn! :-* :-*
macgirlie
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij

Bericht door macgirlie »

Och wat naar dat Rakker zo ziek is.... is ook net iets wat je kunt gebruiken nu. Gelukkig heb je een dierenarts die snel handelt.... hopelijk vindt hij ook snel de oorzaak. En logisch dat je tranen hoog zitten.... 't is toch je beste maatje. Ik ga snel meeduimen voor Rakker. Veel sterkte de komende uren!!!
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anthraciet »

Ik duim gewoon hard door dat ze snel weten wat hij mankeert zodat hij ook snel weer kan opknappen!
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

ik heb net zelf even gebeld. Er zit nog geen verbetering in. Hij is opzich wel alert, volgt met z'n ogen wel veel, maar als je hem roept kan hij niet komen. Hij heeft ook nog niet geplast sinds gisteravond een uur of 10. Als dat niet opgang komt, gaan ze hem catheteriseren. Zijn blaas is wel gevuld, maar nog niet tot knappens toe. Hij laat nog wel iets diarree lopen, maar dat kan ook haast niet veel meer zijn. Gisteravond is ie al gigantisch aan de race geweest en nu vanmorgen ook. En hij heeft niet meer gegeten sinds gistermiddag en daarbij een groot deel van de laatste maaltijd uitgekotst. De bloedwaardes van lever en nieren waren goed, een echt onstekingsbeeld konden ze ook nog niet vinden, ze testen nu nog op parvo.

Bah, ik vind het maar niets zo :'( :'(
mirjam_dc

Bericht door mirjam_dc »

Bah wat ontzettend naar voor je mooie zijdeglanzende mannetje :'( en voor jou natuurlijk! Zit  hier op m'n werk telkens tussendoor even te checken of er al meer bekend is. Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel duidelijk is wat hem dwars zit en je hem weer snel thuis hebt  :-*
tiny
5-sterren
5-sterren

Bericht door tiny »

Oh bah, wat een nare geluiden. Hoop dat Rakker snel op gaat knappen. Hij is in goede handen moet je maar denken. Hier wordt hard geduimt :-\
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Dian, wat erg dat Rakker zo ziek is!  :'(

Gelukkig wordt er goed voor hem gezorgd, meer kan je op dit moment ook niet doen. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat jullie snel weten wat het is, zodat ze hem 'op maat' kunnen behandelen.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anthraciet »

Dian schreef: De bloedwaardes van lever en nieren waren goed, een echt onstekingsbeeld konden ze ook nog niet vinden, ze testen nu nog op parvo.

Bah, ik vind het maar niets zo :'( :'(
Waarschijnlijk zullen ze dan ook wel op Corona testen denk ik?
Al zie je daar vaak wel koorts bij, maar ja, je weet maar nooit.....

Dat lever en nieren in orde zijn is in ieder geval een hele geruststelling!
Ik duim hard door voor Rakkertje!
cylke
4-sterren
4-sterren

Bericht door cylke »

Oooooooooow Dian, wat erg  :'(
Hoe gaat het nu met hem?

Wij duimen heel erg voor jouw schatje hoor!!!
Kuszco
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kuszco »

Ja,dat is al heel wat dat lever en nieren in orde zijn.Ik duim heel hard voor je.
Liefs en een knuffel voor jullie.
Groetjes Liliane,Zita en lotje.
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Oh getverderrie Dian, wat naar! Ik schrik me helemaal wezenloos joh!
En ik zit hier ook ff plaatsvervangend een traantje weg te pinken. Arme Rakkertje, wat ongelofelijk naar als je allesie zich zo beroerd voelt.
Sterkte voor de zieke en ik duim!
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

Tjee, Dian, dat is niet niks.
En het is zeker niet stom dat je jankt en van de kaart zijn.
Als je hier niets om gaf, dat zou pas stom zijn.
Hij is je "allesie", die mag niets overkomen.

Sterkte!!

Plaats reactie