Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - de 1e echte keutel!!!
Moderator: Lizzy
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij DA
jeetje dian, dat is schrikken!!!!
Ik schrik er ook van. ik hoop voor jullie dat ie snel weer opknapt en weer lekker bij jouw is!!!
Heel veel sterkte met rakker!!!!
ellen
Ik schrik er ook van. ik hoop voor jullie dat ie snel weer opknapt en weer lekker bij jouw is!!!
Heel veel sterkte met rakker!!!!
ellen
Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij DA
Heel veel sterkte Dian en dat er snel gericht een behandeling gegeven kan worden.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij
He jakkes wat schrikken, ik kan me voorstellen dat je emotioneel wordt van de situatie 
Ik hoop ze snel weten wat ie heeft en het snel beter met hem gaat!
Ik hoop ze snel weten wat ie heeft en het snel beter met hem gaat!
Pfffffffffff, Dian, wat naar allemaal!
Sterkte voor Rakker en jou en ik hoop, dat jullie snel weer samen zijn!

Sterkte voor Rakker en jou en ik hoop, dat jullie snel weer samen zijn!
-
macgirlie
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij
Och wat naar dat Rakker zo ziek is.... is ook net iets wat je kunt gebruiken nu. Gelukkig heb je een dierenarts die snel handelt.... hopelijk vindt hij ook snel de oorzaak. En logisch dat je tranen hoog zitten.... 't is toch je beste maatje. Ik ga snel meeduimen voor Rakker. Veel sterkte de komende uren!!!
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ik duim gewoon hard door dat ze snel weten wat hij mankeert zodat hij ook snel weer kan opknappen!
ik heb net zelf even gebeld. Er zit nog geen verbetering in. Hij is opzich wel alert, volgt met z'n ogen wel veel, maar als je hem roept kan hij niet komen. Hij heeft ook nog niet geplast sinds gisteravond een uur of 10. Als dat niet opgang komt, gaan ze hem catheteriseren. Zijn blaas is wel gevuld, maar nog niet tot knappens toe. Hij laat nog wel iets diarree lopen, maar dat kan ook haast niet veel meer zijn. Gisteravond is ie al gigantisch aan de race geweest en nu vanmorgen ook. En hij heeft niet meer gegeten sinds gistermiddag en daarbij een groot deel van de laatste maaltijd uitgekotst. De bloedwaardes van lever en nieren waren goed, een echt onstekingsbeeld konden ze ook nog niet vinden, ze testen nu nog op parvo.
Bah, ik vind het maar niets zo

Bah, ik vind het maar niets zo
-
mirjam_dc
Bah wat ontzettend naar voor je mooie zijdeglanzende mannetje
en voor jou natuurlijk! Zit hier op m'n werk telkens tussendoor even te checken of er al meer bekend is. Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel duidelijk is wat hem dwars zit en je hem weer snel thuis hebt 
Oh bah, wat een nare geluiden. Hoop dat Rakker snel op gaat knappen. Hij is in goede handen moet je maar denken. Hier wordt hard geduimt 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Dian, wat erg dat Rakker zo ziek is! 
Gelukkig wordt er goed voor hem gezorgd, meer kan je op dit moment ook niet doen. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat jullie snel weten wat het is, zodat ze hem 'op maat' kunnen behandelen.

Gelukkig wordt er goed voor hem gezorgd, meer kan je op dit moment ook niet doen. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat jullie snel weten wat het is, zodat ze hem 'op maat' kunnen behandelen.
-
Anthraciet
- 5-sterren

Waarschijnlijk zullen ze dan ook wel op Corona testen denk ik?Dian schreef: De bloedwaardes van lever en nieren waren goed, een echt onstekingsbeeld konden ze ook nog niet vinden, ze testen nu nog op parvo.
Bah, ik vind het maar niets zo![]()
![]()
Al zie je daar vaak wel koorts bij, maar ja, je weet maar nooit.....
Dat lever en nieren in orde zijn is in ieder geval een hele geruststelling!
Ik duim hard door voor Rakkertje!
Oooooooooow Dian, wat erg 
Hoe gaat het nu met hem?
Wij duimen heel erg voor jouw schatje hoor!!!
Hoe gaat het nu met hem?
Wij duimen heel erg voor jouw schatje hoor!!!
Ja,dat is al heel wat dat lever en nieren in orde zijn.Ik duim heel hard voor je.
Liefs en een knuffel voor jullie.
Groetjes Liliane,Zita en lotje.
Liefs en een knuffel voor jullie.
Groetjes Liliane,Zita en lotje.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Oh getverderrie Dian, wat naar! Ik schrik me helemaal wezenloos joh!
En ik zit hier ook ff plaatsvervangend een traantje weg te pinken. Arme Rakkertje, wat ongelofelijk naar als je allesie zich zo beroerd voelt.
Sterkte voor de zieke en ik duim!
En ik zit hier ook ff plaatsvervangend een traantje weg te pinken. Arme Rakkertje, wat ongelofelijk naar als je allesie zich zo beroerd voelt.
Sterkte voor de zieke en ik duim!
Tjee, Dian, dat is niet niks.
En het is zeker niet stom dat je jankt en van de kaart zijn.
Als je hier niets om gaf, dat zou pas stom zijn.
Hij is je "allesie", die mag niets overkomen.
Sterkte!!
En het is zeker niet stom dat je jankt en van de kaart zijn.
Als je hier niets om gaf, dat zou pas stom zijn.
Hij is je "allesie", die mag niets overkomen.
Sterkte!!