dacht dat pup 7 of 8 weken was en door haar lange vacht geen erg in dat ze zo mager was, na aankoop pas zei de verkoper dat ze 13 weken is en van tchegie komt, maar durfde toen niet meer zeggen dat ze haar mochten houden, in begin ging het goed maar na 2 dagen begon de diarree, heeft 4 dagen aangehouden en is ze 600 gram afgevallen, sinds gisteren eet ze terug goed en is stoelgang normaal, en is ze ook terug erg actief maar ze zal altijd een groeiachterstand behouden en misschien nooit echt gezond zijn, maar dat pakken we er dan maar bij, als ze nu maar bijkomt en wat groeit.
waarschijnlijk zal ze jonger zijn dat op paspoort staat, kan me ook niet voorstellen dat een pup van 3.5 maanden nog kan leven op dit gewicht, ze gedraagt zich ook als een jonge pup van 8 tal weken, heb al 4 honden gehad,( nu nog 2 volwassen honden bij ons + dus de pup)
mijn dierenarts is tegen geen enkel brok of kvv, alleen kent hij niets van kvv, keurt het daarom ook niet af, maar kan hem ook geen raad vragen, verder vind ik hem heel goed, hij heeft haar erdoor gekregen, we mochten zelfs s'nachts bellen als het bergafwaards zou gaan en 3 dagen terug zag ze er echt slecht uit, zat geen leven meer in
heb dit voorval doorgegeven aan meldpunt/broodfok maar of dat wat helpt betwijfel ik eigenlijk.