aardappelzetmeel

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: aardappelzetmeel

Sher
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sher »

Martine-Tom schreef: Dat kan bijna niet fout gaan hoor, je ziet het echt snel genoeg of je goed zit....eerst kan je nog roeren....en daarna niet meer  :biggrin2:
geloof ook niet dat het zo nauw komt, heb nog nooit gemeten hoeveel ik van wat gebruikte en lukte altijd  ;D
Zo werd het me ook verteld, dat leek me een leuk proefje voor een kind om zelf te presenteren op de basisschool.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Anne in Duitsland schreef: Martine, you need a hobby. *hoofdschuddend tsss*
Sorry, scheikunde nerd met nichtjes en neefjes die geentertaind wilden worden op een verjaardag, theezakjes kunnen vliegen en vloeistof kan solide worden...doet het altijd erg goed  :biggrin2:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Martine-Tom schreef: Sorry, scheikunde nerd met nichtjes en neefjes die geentertaind wilden worden op een verjaardag, theezakjes kunnen vliegen en vloeistof kan solide worden...doet het altijd erg goed  :biggrin2:
Theezakjes kunnen vliegen.
Enlighten me  :biggrin2:
Martine-Tom

Kim_S schreef: Theezakjes kunnen vliegen.
Enlighten me  :biggrin2:
Oh die doet het erg goed bij 5/6 jarigen  :biggrin2:
Je knipt boven en onderkant eraf, gooit de thee eruit en zet hem overeind door hem uit te vouwen, het word dan een soort tunneltje zeg maar.
Dit zet je op een schaaltje en steekt er de fik in, als het vuurtje beneden is dan stijgt het restant van het zakje, heel simpel maar voor 5 jarigen pure magie  :biggrin2:
Vooral leuk om te beginnen met ze allemaal een theezakje te geen en ze manieren te laten verzinnen om het te laten vliegen...de oma's, in wiens huis ik me op dat moment bevond vonden dat een minder leuk idee  ;D
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Van de week eens testen met een 5/6 jarige. Dochterlief  :biggrin2:
Martine-Tom

Kim_S schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Van de week eens testen met een 5/6 jarige. Dochterlief  :biggrin2:
Kleine tip, hou het schoteltje vast en probeer dat onder het vliegende ding te houden....scheelt zwarte vegen op de vloer (Vraag me niet hoe ik dat weet  8))
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Martine-Tom schreef: Kleine tip, hou het schoteltje vast en probeer dat onder het vliegende ding te houden....scheelt zwarte vegen op de vloer (Vraag me niet hoe ik dat weet  8))
Ik had al zo'n vermoeden  :biggrin2:
Doe het wel buiten denk ik  8)
Martine-Tom

Kim_S schreef: Ik had al zo'n vermoeden  :biggrin2:
Doe het wel buiten denk ik  8)
Dan heb je op dit moment geen vuur nodig om een theezakje te laten vliegen.... :P
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Martine-Tom schreef: Dan heb je op dit moment geen vuur nodig om een theezakje te laten vliegen.... :P
Ik kan tuinstoelen laten vliegen  :biggrin2:

Plaats reactie