Begrijpen of snappen mensen niet waar ze lopen? Hebben ze er gewoon geen gevoel bij, dat er in 1,1 miljoen mensen daar vermoord zijn? Boeit het ze niet? Waarom brengen ze een bezoek?
Ik snap er echt niks van! Kan iemand het uitleggen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Raar dat de naam van de kunstenaar niet wordt genoemd door Prankster terwijl wel het door hem geproduceerde beeldmateriaal wordt gebruikt.Lizzy schreef:Ja, deze kunstenaar bedoel je
http://prankster.nl/kunstenaar-maakt-to ... -monument/
Ze zouden deze foto's bij de ingang moeten hangen

Daar heb je absoluut een punt Eelke.eelke schreef:Het zal ook wel puberale groepsdruk zijn denk ik... als ik nog bedenk waar mijn klasgenoten toen in staat toe waren te roepen en vinden... in de klas, ik heb nooit het idee gehad dat ze hetzelfde zouden zeggen als je ze het een op een zou vragen.
Ik vrees dat volwassenen net zo makkelijk ijsjes etend en selfiesmakend door Auschwitz lopeneelke schreef:Het zal ook wel puberale groepsdruk zijn denk ik... als ik nog bedenk waar mijn klasgenoten toen in staat toe waren te roepen en vinden... in de klas, ik heb nooit het idee gehad dat ze hetzelfde zouden zeggen als je ze het een op een zou vragen.
Ja, die mogen dan van mij net zo goed het stempel; 'nog niet volledig ontwikkelde hersenen' krijgen.Lizzy schreef:Ik vrees dat volwassenen net zo makkelijk ijsjes etend en selfiesmakend door Auschwitz lopen
Ja, dat is ook een beetje wat ik dachteelke schreef:Ja, die mogen dan van mij net zo goed het stempel; 'nog niet volledig ontwikkelde hersenen' krijgen.